NUFFNANG ADS

Monday, January 13, 2014

Cameron Highlands SUFI Muslim Holiday Apartment - Pilihan Anda untuk pengalaman percutian indah bersama keluarga.

Selamat datang ke SUFI Muslim Holiday Apartment di Crown Imperial Court Brinchang, Cameron Highlands. Terletak berhampiran dengan jalan utama dengan hanya kurang 5 minit dari Tanah Rata dan 4 minit dari KEA Farm. Apartment ini menawarkan gaya kehidupan moden bercirikan cara hidup Muslim.

Apartment ini boleh menempatkan sehingga 10 orang pada satu-satu masa.

KEMUDAHAN 

  • 3 bilik tidur dan dua bilik air (satu bilik air di bilik utama). Berkeluasan lebih kurang 1,000 kaki persegi
    • Bilik Utama-1 Katil Queen + 1 Almari Baju +  1 Meja Solek + 1 tilam Bujang
    • Bilik Kedua- 1 Katil Queen + 1 Almari Baju +  1 Meja Solek + 1 tilam Bujang
    • Bilik Ketiga - 1 Katil Queen + 1 Almari Baju +  1 Meja Solek+ 1 tilam Bujang
  •  Dapur
    •  Periuk Nasi
    •  Peti sejuk
    •  Pembakar Roti
    •  Kelengkapan pinggan mangkuk
    •  Kethuar gelombang mikro
    •  Meja makan + 6 kerusi
  •   Ruang Tamu
    • TV
    • Pakej Astro
    • Sofa Jati 2 + 1 + 1
    • Coffee table
    • 2 unit wing chair    
  • Tempat Letak Kereta
    • Satu unit tempat letak kereta persendirian disediakan di aras P2 untuk para penyewa.
  • Lain-lain
    • Dilengkapi dengan lot parking persendirian
    • Bilik mandi dilengkapi "hot shower"
    • Terletak 3 minit berjalan kaki dari Pasar Malam Brinchang
    • Cuma 4 minit berjalan kaki ke stesen bas Brinchang
    • Terletak bersebelahan Ibupejabat Polis Daerah (IPD) Cameron Highlands
    • Terletak berhadapan Pejabat Pos Brinchang
    • Terletak bersebelahan Balai Bomba & Penyelamat Cameron Highlands
    • Terletak berhadapan Masjid Kayangan Brinchang

GAMBAR - GAMBAR APARTMENT


Lokasi apartment di Blok A Crown Imperial Court , Brinchang

Jalan Masuk ke SUFI Muslim Holiday Apartment (Crown Imperial Court)

Lokasi apartment di Tingkat 3 Blok A

Pintu Masuk
                                                                                       Family Hall

Ruang Makan

Bilik Utama



Bilik Ke-2


Bilik Ke-3

Dapur


Tandas 1
Tandas 2
TARIKAN PELANCONG DI CAMERON HIGHLANDS

Pasar Malam Brinchang
BOH Tea Centre Sungei Palas

Sungei Palas Tea Plantation
KEA's Farm


HARGA SEWA
  • Sila berhubung dengan Puan Nina di talian 019-2565627 untuk harga sewaan yang amat berpatutan!

Waktu Check in: 2.00pm (1400hrs) 

Waktu Check-out: 12.00pm (1200hrs)

**Early check-in/late check-out bergantung kepada keadaan pada hari tersebut



SYARAT-SYARAT SEWAAN
*Harga sewaan apartment tertakluk pada harga sewaan hari check-in.
*Bayaran deposit 50% semasa membuat tempahan (Bayaran deposit tidak akan dikembalikan jika pembatalan dibuat kurang dari 15 hari dari tarikh check-in)
*Semua tempahan berdasarkan prinsip "FIRST COME FIRST SERVE".
*Tanpa deposit sewaan tidak akan diterima.
*Bayaran sewaan penuh diperlukan semasa penyerahan kunci apartment di pekan Brinchang.  


Untuk urusan sewaan apartment ini, para pengunjung boleh menghubungi kami melalui saluran-saluran berikut:


Pn. Nina
H/P No.: 019-2565627
E-mail: shafizarina@gmail.com
Website:http://sufiapartment.weebly.com

116 comments:

  1. Saya cuma mempunyai satu unit apartment sahaja.

    ReplyDelete
  2. saya nak sewa pada 29/6/2012 hingga 1/7/2012,masih ada kekosongan ke?

    ReplyDelete
  3. Saya berminat nak sewa dari 4 hingga 7/12/2012. Masih ada kekosongan. Tadi saya ada sms ke no h/p tetapi tiada maklumbalas. Harap dapat maklumbalas.

    ReplyDelete
  4. hi cik ,
    saya nak tanya , jika saya ingin menempah bilik pada 9/3/2013 ... berapa yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,

      Maaf, tarikh 09/03/2013 telah ditempah pelanggan.

      Delete
  5. untuk pakej penginapan dan makan ada tak? untuk 3hari 2 malam brp harganye???
    CHECK-IN 24/05/2013 (LBH KRG PKL 10.00PG) DAN CHECK-OUT 26/05/2013.

    MAKAN : 24/05/2013 - MAKAN MALAM SHJ.
    25/05/2013 - SARAPAN PAGI dan MAKAN MALAM.
    26/05/2013 - SARAPAN PAGI SAHAJA...

    INGIN TAHU SECEPAT MGKN... TRM KSH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,

      Maaf, tarikh 24 - 26 Mei 2013 telah ditempah. Untuk makluman, pihak kami hanya menawarkan tempahan apartment sahaja tanpa makanan. Untuk tujuan tempahan makanan sila berhubung dengan MAHANIM MUSA(013 452692309).

      Delete
  6. Replies
    1. Salam Rosni Abdullah,

      Maaf tarikh tersebut telah ditempah pelanggan. sila rujuk kepada status sewa pada 15 February 2013 yang terdapat diatas.

      Terima kasih.

      Delete
  7. salam. tarikh 01-02 mac boleh lg ker?.. rate brape yer?.. Tq..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mama Cika,

      Maaf tarikh tersebut telah ditempah. Untuk makluman rate apartment saya ialah antara RM250- RM350 untuk penginapan 1 malam.

      Delete
  8. salam....2 mac nie kosong x? sy nak book 1mlm....any no to call you?

    ReplyDelete
  9. Tarikh 27-28 April ni ada kosong tak. Klu ada nak book..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf tarikh tersebut telah ditempah pelanggan.

      Delete
  10. Slm check in 1 may check out 2 may msh ade?

    ReplyDelete
  11. 26 & 27 mei ada kekosongan lagi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam en. zamzizul rahman,

      Maaf unit saya ini telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut.

      Delete
  12. untuk 11 - 12 may masih available ker? bagaimana nak buat tempahan or pertanyaan lanjut?any contact no?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam Pn. Lin Aziz,

      Maaf unit saya ini telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut.

      Delete
  13. salam,

    Utk 28-30 Mei masih available.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam Che Siti,

      Maaf unit saya ini telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut

      Delete
  14. salam

    saya nak tempah pd 15 - 16 Jun..ada kosong x.
    saya nak 2 apartment.

    ReplyDelete
  15. Salam Pn. Siti Zuleikha Ismail,

    Maaf tarikh tersebut baru sahaja ditempah pelanggan hari ini.

    ReplyDelete
  16. 28,29,30 hb June 2o13 ada kekosongan tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam Amalina Mimie,

      Maaf apartment saya telah ditempah pada tarikh yang dikehendaki tersebut.

      Delete
  17. assalamualaikum,
    Pada, 14september-15september (2hari 1malam) masih ad kekosongan bagi 2 apartment?
    brape ye?

    ReplyDelete
  18. Waalaikumsalam !Miss Lina!,

    Untuk makluman sya cuma ada 1 unit apartment sahaja dan ialah masih kosong untuk tarikh yang dikehendaki. Untuk 1 lagi apartment saya boleh carikan dari kalangan rakan-rakan saya yang ada unit apartment Muslim yang lain.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. brapakah harga aprtment bagi tarikh tersebut? deposit?
      kalau sy ingin sebelah menyebelah, adakah ada...

      Delete
    2. harga sewa 1 malam ialah RM350.Deposit RM150 diperlukan semasa membuat tempahan dan baki RM200 semasa mengambil kunci apartment. Untuk dapat menyewa apartment muslim lain yang bersebelahan apartment saya tidak mungkin ada kerana apartment sebelah ialah apartment non-muslim.

      Delete
  19. Nak book dari 9 hingga je 11 Ogos, free tak bilik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apartment saya masih kosong untuk tarikh tersebut. Harga sewa ialah RM350 untuk 1 malam. Jika 2 malam dan lebih diskaun 10% akan diberikan keatas jumlah keseluruhan sewaan.

      Delete
  20. saya nak tanya, apartment ini berdekatan dgn pasar malam tak? brapa jauh jaraknya?adakah boleh bjalan kaki ke pasar malam tersebut? jika bersesuaian dgn keadaan saya ingin tempah utk tarikh 22-24/08/2013 nanti. TK.

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum.. Saya berminat untuk membuat tempahan pada 13-15/8/2013 (3H2M). Masih adakah kekosongan dan Berapakah kadar harga yang di kenakan pada hari tersebut..

    ReplyDelete
  22. Waalaikumsalam Pakcik Kebun Pisang

    Dukacita dimaklumkan bahawa apartment saya telah ditempah pelanggan pada tarikh yang dikehendaki tersebut.

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum
    Saya ingin bertanya jika ada kekosongan apartment dari trkh 17/8-18/8 2013

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Ilyana Idura,

      Dukacita dimaklumkan bahawa SUFI Apartment telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut.

      Delete
  24. boleh saya tahu max berapa orang ye boleh ditempatkan di apartment ni?

    ReplyDelete
  25. Apartment saya ini boleh menempatkan maksimum 9 orang dewasa.

    ReplyDelete
  26. Salam, saya nak buat tempahan utk dua malam, 29-31 Ogos, kalau satu malam pun xpe, 30-31ogos..saya nampak dah di book..ada x tempat lain atau kalau tempah dua malam diutamakan? :) Satu lagi, saya x jumpa contact number pun?

    ReplyDelete
  27. Assalam Alin Meli,

    Terima kasih diatas kesudian untuk menginap di SUFI Muslim Holiday Apartment pada tarikh yang tersebut. Dukacita dimaklumkan bahawa apartment saya telah ada tempahan pada tarikh itu. Untuk hubungi saya sila hubungi nombor telefon 019-2565627.

    ReplyDelete
  28. assalamualaikum mr.sms...

    utk 29hb nov hingga 1 dec ada kosong x...

    tq...

    ReplyDelete
  29. Salam, Sy ingin menempah apartment pada 7/2/2014-9/2/2014 (3hari 2malam). Masih available lg ke, dan brp jumlah sewaan ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.maaf lambat reply.tarikh tersebut masih kosong.harga sewa 1 malam iakah rm350.untuk 2 malam jumlah harga sewa ialah rn630(setelah diskaun 10% saya berikan).terima kasih.

      Delete
  30. assalam, utk tarikh 23/12/2013-24/12/2013 masih ada lg x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.maaf apartment saya telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut.

      Delete
  31. saya nak tanya.. sewa apartment ni sama harga untuk hari2 cuti dan tidak cuti seperti yang diamalkan oleh semua penyewa hotel/chalet/apartment? terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harga sewa apartment saya berdasarkan samada hari biasa,hujung minggu,cuti umum & cuti sekolah.harga sewa ialah antara rm250 - rm350 bergantung pada tarikh sewaan

      Delete
  32. salam...apartment ni available tak on 2hingga 4hb ???

    ReplyDelete
  33. salam...sy nk tau untuk tarikh pada 10 shingga 12 januari 2014 masih ada kekosongan ker

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.maaf apartment saya telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut.

      Delete
  34. Assalam..
    Saya nak tanya utk 17.01.2014 ada kosong dak? 1 malam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.maaf apartment saya telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut.

      Delete
  35. salam... 18-20hb januari 2014 ada kosong lagi tak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.maaf apartment saya telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut.

      Delete
  36. Salam, ingin sewa 31 Jan - 2 Feb..available tak?

    ReplyDelete
  37. Assalamualaikum, nak sewa 30 Mei 2014, masih available kah?
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  38. Hello Mr SMS..
    3 hari 2 malam, check in 9 feb, check out 11 feb, ada kosong lagi???
    berapa??
    tingkat 3 ada lift?

    ReplyDelete
  39. Assalamualikum.........
    saya nak sewa pada 26/4/2014 hingga 27/4/2014,masih ada kekosongan ke? harga semalam berapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam...

      Traikh 26 April 2014 masih kosong untuk tempahan. Harga sewa untuk tarikh tersebut ialah RM350. Sila hubungi saya di talian 019-2565627 untuk maklumat lanjut.

      Delete
  40. Assalam..28 feb to 1st march ada unit available ke.tq

    ReplyDelete
  41. salam..nak tanya tarikh 19 dan 20 april ni still kosong tak? harga berapa ye? terima kasih..

    ReplyDelete
  42. Salam..
    Saya nk book pd 30-31/5 & 1/6/2014 (3h2m) masih kosong ke..
    Jika ada brp total kesemuanya. .tq

    ReplyDelete
  43. Salam,

    Saya nak book untuk 2 malam pada 9 april hingga 10 april.

    Boleh hubungi saya secepat mungkin? Terima kasih.

    ReplyDelete
  44. askum... untuk 12&13april 2014 masih ade kekosongan? berapa smlm?

    ReplyDelete
  45. slm saya nak tempah pada 26 n 27 april. saya try call tpi x brjawab.can u pls confirm.tq

    ReplyDelete
  46. Salam...untuk satu malam bleh x...17/4 ni...urgen..

    ReplyDelete
  47. Salam...3H2M check in on 7jun check out 9jun...kosong lagi tak date tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam Puan Norazlin.maaf SUFI apartment telah ditempah pelanggan pada tarikh-tarikh tersebut.

      Delete
  48. Salam...pada 6 hingga 8 jun 2014 ni ade kosong lagi tak utk 1 bilik sekiranya ade nak booking..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam tuan.maaf SUFI apartment telah ditempah pelanggan pada tarikh-tarikh tersebut.

      Delete
    2. assalammualaikum.. ada kekosongan x tk 1/5-3/5? no saya 017 8804262

      Delete
  49. Sorry bukan 1 bilik..tp 1 unit....

    ReplyDelete
  50. 29.5.2014 ada ke. Harga berapa

    ReplyDelete
  51. Asslm, utk tarikh 21/06/2014 ni ade kosong x utk 1 mlm??
    Bpe rm?? N ade contact number x? Tq..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Pn. Erda.Maaf apartment saya telah ditempah pelanggan pada tarikh tersebut.

      Delete
  52. as salam sy nak tempah pada tarikh 13 dan 14 sept..2014..plz diskaun

    ReplyDelete
  53. Salam,
    15-17 August 2014 ada kosong lagi tak? Berapa rate nya?

    ReplyDelete
  54. Sy nk sewa 30 ogos sampai 31 ogos...berape yew?

    ReplyDelete
  55. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  56. Saya nak booking pd 15- 17 sept 2014. Masih kosong?

    ReplyDelete
  57. Masih ada kekosongan utk 17-19sept 2014.

    ReplyDelete
  58. saya nak booking untuk 29 dan 30 november 2014.ada lagi tak.

    ReplyDelete
  59. untuk 8-10 januari 2015 ada kekosongan tak?dan berapa kadar seanya ya?tq

    ReplyDelete
  60. Assalammualaikum encik,
    sy nk tny apartmen pd 15&16 nov 14 (1mlm) msh ada kkosongan lg x? Klu ada bp RM?
    trime ksh.

    ReplyDelete
  61. assalammualaikum.boleh bagi no telefon tak ? senang sikit saya nak berurusan. tq

    ReplyDelete
  62. Assalammualaikum encik,
    sy nk tny apartmen pd 7&8 nov 14 (2mlm) msh ada kkosongan lg x?

    ReplyDelete
  63. Assalam...
    Saya nak tanya untuk 26/12/14 masih available tak?brapa harga ya?thanks.

    ReplyDelete
  64. Assalamualaikun,

    Saya nak booking apartment pd 13-15 Dec 2014. Jika masih ada kekosongan sila maklumkan.

    Terima kasih

    ReplyDelete
  65. Salam saya nak tanya tarikh 1-3 dis masih ada kekosongan tak?

    ReplyDelete
  66. Assalamualaikum. Saya nak tanya tarikh untuk 2 jan 2015-4 jan 2015 masih kosong ke? Berapa ye harga untuk 3 hari 2 malam tu??

    ReplyDelete
  67. Assalam tuan sy b'minat nk sewa pd 14-16 Mac 2015...minta ctc sy 0173748816

    ReplyDelete
  68. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalammualaikum.. ada kekosongan x untuk 1/5-3/5..no saya 017 8804262

      Delete
    2. assalammualaikum.. ada kekosongan x untuk 1/5-3/5..no saya 017 8804262

      Delete
  69. saya berminat utk myewa 1-3/5 ini..harap dapat contact huda 0163335619

    ReplyDelete
  70. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  71. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  72. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  73. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  74. masih ada kekosongan utk 6JUne 2015. hubungi saya 0182706566 (fitri)

    ReplyDelete
  75. Saya try cal arini tapi xjwb.. saya nk cek if masih available utk weken ni 10-12april??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum.Maaf, tarikh tersebut (10-12 April 2015) telah ditempah pelanggan.

      Delete
  76. Saya try cal arini tapi xjwb.. saya nk cek if masih available utk weken ni 10-12april??

    ReplyDelete
  77. Assalamualaikum.Maaf, tarikh tersebut (10-12 April 2015) telah ditempah pelanggan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya nam tempah 5-7 feb 2016. Still available ? Kenapa no telefon awak tak available ?

      Delete
  78. As salam utk awal bln 5 ade kosong lg x??

    ReplyDelete
  79. As salam...utk tarikh 31 okt - 1 okt ada kosong x? Saya call tp xdpt...

    ReplyDelete
  80. assalam..sy nk tnye utk book tarikh 31/3/2015 hingga 02/04/2016 masih ade kekosongan x? kalau ade brape ye rm

    ReplyDelete
  81. Assalamualaikum . .cik..saya nak tanya , jika saya ingin menempah bilik pada 21/12/2015 ... berapa yer... 

    ReplyDelete
  82. Assalamualaikum pn Nina...sy Yusri dr Johor...sy nk tny psl home stay Sufi di Cameron Highland tu....kalu sy nk sewa pada bln Jan 2017...sama ada pada 27-28/01/2017 atau 27-2901/2017...sy nak tau hrg home stay tu brp klu sewa pd hari tersebut...sy dah try col x dpt

    ReplyDelete